Sunday 21 June 2009

Jagna & Wojtek

For those who do not know me yet, let me introduce my two sweethearts: Jagna and Wojtek. Jagna is almost four and soon she will start a school! Wojtek is almost two and he wants to do everything what Jagna does. Therefore, despite the fact that the age difference is two, the actual is less. The fact that they grow up with three languages causes a lot of funny situations. I think you will read about them pretty often ;)

Dla tych którzy mnie jeszcze nie znają przedstawiam moje dwa cuda: Jagnę i Wojtka. Jagna ma prawie cztery lata i niedługo pojdzie do szkoły. Wojtek jest dwa lata młodszy, ale chce robić wszytko to co Jagna, więc prawdziwa różnica wieku jest nieco mniejsza. Jako, że dzieci moje dorastają wśród trzech języków często zdarzają nam się ciekawe sytuacje. Myślę, że o tych małych ludziach dosyć często bedziecie mieli okazję tutaj przeczytać.

dzieci

Lately I was receiving a lot of bouquets of daisies as Jagna loves to collect them for me.

Ostatnimi czasy otrzymuję mnóstwo bukiecików ze stokrotek. Jagna uwielbia je dla mnie robic.

stokrotki

2 comments:

  1. Śliczne masz pociechy :)
    Także mam dzieci w podobnym wieku :)Moja córeczka ma 4 latka, a syn za 2 m-ce skończy 2 latka :) Oboje też uwielbiają zbierać dla mnie kwiatuszki, a stokrotki to mój 2 letni Kubuś uwielbia,a jak zbiera je to tylko łebki kwiatuszków a łodyżkę wyrzuca ;)...mówi że łodyżka beee...;)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    ReplyDelete
  2. zdjęcie trzepakowe boskie!

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!