Thursday 5 November 2009

My very first quilt – WIP/ Moja pierwsza patchworkowa narzuta – praca w toku

In Ikea I bought fabrics from Cecilia series plus two cotton fabrics in yellow and green and linen, which I love already a long time.

W Ikei zakupiłam materiały z serii Cecilia, dwa kupony w kolorze zielonym I żółtym oraz piękny len, w którym jestem juz od dawna zakochana

materialy

Making blocks (I’ve made the simplest ones for the begining) and cutting fabrics was not a big deal, even for someone that is not extremely accurate.

Szycie bloków (na początek wybrałam najprostszy wzór) i cięcie materiałów nie było większym problemem.

IMG_6106 

Only after piecing everything together it became clear that the linen was probably not the best choice for a beginner as it easily deforms. On the picture you can see some folds, that I managed to remove only after re-sewing whole part… I’m showing it not because am proud of it but to worn you!

Dopiero po zszyciu całości okazało się, że z tym lnem to nie był jednak najlepszy pomysł, szczególnie dla początkujących, bo bardzo łatwo się on odkształca. Na zdjęciu widać pare fałd, które udało mi się pozbyć dopiero po przeszyciu od nowa całego kawałka… Pokazuję, to nie żebym była z tego dumna, ale jako ostrzeżenie!

quilt

8 comments:

  1. łolaboga!!! Cudo! Cudo! Cudo! :))) Fakt, patchworkiem się zachwyciłam, ale żeby taaaaaaaakie wielkie dzieło zrobić to nie wiem za ile lat się skuszę :))) Śliczne to to :)

    ReplyDelete
  2. Piękna narzuta...oj, ileż pracy musiałaś w nią włożyć... a efekt świetny...cóż materiały może i się pomarszczyły ale są niezaprzeczalnie ładne, ot, co ;)

    ReplyDelete
  3. A, nie napisalam, ze ta narzuta jeszcze nie jest skonczona oczywiscie. Musze jeszcze brzegi doszyc, spod zrobic, skanapkowac to wszystko (spod, ocieplenie i gora), przepikowac i bedzie gotowe... Moze jeszcze jakis miesiac biorac pod uwage moje obecne zabieganie.

    ReplyDelete
  4. Podziwiam ! Tyle pracy, no ale efekt będzie powalający, takie narzuty patchworkowe są piękne :)

    ReplyDelete
  5. oj chciałabym kiedyś takie cudo stworzyć! świetnie wygląda, a jak skończysz to pewnie dopiero będzie cacuszko :) świetny dobór kolorków :)

    ReplyDelete
  6. E tam takie fałdki dla mnie juz jest piękna :)

    ReplyDelete
  7. Dla mnie też! Wspaniałości! Podziwiam zapał i wytrwałość!

    ReplyDelete
  8. och i upodobania materiałowe wspólne znalazłam :)

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!