Friday 5 February 2010

Bored with blocks?/Znudzeni blokami?

Then I have one more :) This one is for Dallas. I really enjoyed making it. The fabrics Dallas send us were so gorgeous, real pleasure to work with them. And this is what she wanted from us:

“For this month's block, please make a house inspired by the houses in your area, or maybe a place you like to visit.” She was inspired by this quilt.

My one was supposed to resemble an Amsterdam’s house. Must admit that I’m pretty pleased with this block.

 4330511015_62eef9dfe8_b

No to będzie więcej bloków. Ten jest dla Dallas. Naprawdę cudnie mi się bawiło z tym blokiem bo Dallas przysłała nam bardzo fajne materiały. . Oto co sobie zażyczyła “W tym miesiącu zróbcie proszę blok z domem zainspirowanym domami w waszej okolicy lub w miejscu, które chciałybyście odwiedzic.” Dallas chciałaby zrobić quilt podobny do tego.

Ja postanowiłam zrobić coś na wzór Amsterdamskich kamieniczek. Przyznam, że jestem zadowolona z efektu.

3 comments:

  1. bardzo fajna zabawa taki wspólny quilt :) Domek fajny

    ReplyDelete
  2. ta zabawa jest rewelacyjna! jako zarażona bakcylem szycie zazdroszczę! ten blok jest piękny,a efekt końcowy będzie powalający. Jestem zakochana w domeczkach i marze od dziś o takiej kołderce :)

    p.s. pojęcia nie mam jak to uszyłaś,szczególnie te załomy koło daszku!

    ReplyDelete
  3. Wow, bardzo ładnie to wyszło, taki patchwork wyjątkowo mi się podoba, a efekt końcowy będzie na pewno powalający

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!