Tuesday 15 June 2010

Indolence/Lenistwo

This is something that I experience last days. Well, at least when it goes about crafting. It is not that I do not have ideas. Oh no! I have plenty of them but I can not force myself to do something. Instead few last evenings, besides last Thursday (baking cakes for my work), Friday (preparing stuff for my b-day bbq), Saturday (bbq from 17:00 till 4:00 am!) and Sunday (house warming party at friends) I was lying on the sofa and watching great TV productions like Dr. House…(BTW Hugh Laurrie b-day is also on 11 June :)) Today I decided to break the indolence and I finally made blocks for Farmberlin (Eurovision Quilting Bee). She wanted a pinkish, wonky log cabin block (7”). I’ve got so many fabrics that I made three and I hope she will like it. I show also blocks I made for other girls from our bee.

I got all my blocks back so I can start to make the quilt.

IMG_0487IMG_0488IMG_0491Ostatnimi czasy dopadło mnie lenistwo twórcze. Nie narzekam na brak pomysłów, co to to nie. Aż mi głowa od nich pęka, ale jakoś zabrać się nie mogę. Większość wieczorów, za wyjątkiem ostatniego czwartku (piekłam ciasta do pracy), piątku (przygotowywałam się do urodzinowego grilla), soboty (grill od 17:00 do 4:00) i niedzieli (parapetówa u znajomych) leżę na kanapie oglądając super produkcje typu Dr. House… (a przy okazji mam urodziny tego samego dnia co Hugh Laurrie :)).

IMG_9994 IMG_9992

Dziś postanowiłam przerwać ten stan i zrobiłam zaległe bloki dla Farmaberlin. Dostałam tyle materiałów, że starczyło mi na trzy, choć miałam zrobić jeden krzywaśny blok. Przy okazji pokazuję bloki jakie zrobiłam dla innych dziewczyn z Eurovision Quilting Bee.

Niedługo przystąpię do szycia makatki dla Wojtka bo już dostałam wszytkie bloki od dziewczyn.

  4608910913_e9e1982164_b 4609515284_2ed2ff0220_b 4609523388_47bd3bd832_b

3 comments:

  1. Trafiłam tu od Anitki i wcale się nie dziwię Jej zachwytem. Piękne rzeczy robisz!!! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. o właśnie.... Wszystkiego Najlepszego ciotka:) B.

    ReplyDelete
  3. ten kółkowy to mój faworyt! a te krzywasne to mnie zastanowiły :p coś w sam raz da mnie-jak krzywo to powiem,ze tak miało być :]


    sto lat!

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!