Friday 2 September 2011

Travel journal/Dziennik z podróży

 

In this post of Jaszmurka for the very first time I have seen a add of Moleskine travel journal. It’s not that I immediately wanted to have a moleskine but I really wanted to make a travel journal. Not that I’m good with drawing or making paper craft but I simply wanted to have something more than only photos from our vacations. And I managed! Every day I made notes of what we’ve done and added all drawings and paintings our children made during this time. I do not claim it a work of art but it’s definitely nice reminder the good time we had.

W tym poście Jaszmurkowym po raz pierwszy zobaczyłam reklamę Moleskine travel journal’a ;) To nie tak, że zapragnęłam kupic moleskina, ale przyszła mi ogromna ochota na pamiętnik wakacyjny. To nie żebym miała jakieś zapędy dziennikarskie czy skraperskie. Chciałam jedynie mieć coś więcej niż tylko zdjęcia z podróży. I udało mi się! Co dzień robiłam zapiski z naszych wyczynów i wklejałam co się tylko dało, w tym dzieła naszych pociech. Nie powstało dzieło sztuki, ale dla nas miła pamiątka z wakacji.

 

And do not forget about my giveaway!

I nie zapomnijcie o moim rozdawnictwie!

11 comments:

  1. Super Ci wyszła ta animacja, a pamiętnik z wakacji miodzio. Po latach będziecie mieli wspaniałą pamiątkę.

    ReplyDelete
  2. Dzieki Marta, strasznie fajnie sie ta animacje robilo, szkoda tylko ze nie mialam statywu zdalnego wyzwalacza... Albo dodatkowej pary rak...

    ReplyDelete
  3. Czaderski jest ten pamiętnik!! :) A animacja poklatkowa genialnie wyszła :) Normalnie czysta przyjemność oglądania :)

    ReplyDelete
  4. Fantastyczna pamiątka Wam wyszła Marysiu! A jaka prezentacja!!

    ReplyDelete
  5. animacja rewelacyjna !!!! a pamiętnik taki że sama zapragnęłam taką pamiątkę z wakacji ... pozdrawiam cieplutko !

    ReplyDelete
  6. świetny notes,cudnie to zmontowałaś -aż samej mi się zachciało taką pamiątkę zrobić

    ReplyDelete
  7. bezcenny zeszyt!
    bardzo podoba mi się wkład córczyny. :)

    ReplyDelete
  8. ajj!! piekny jest! i filmik i zurnal! no normalnie wyszlo niesamowicie! i to jest dopiero prawdziwe, naturalne dzielo sztuki zurnalowej! :D

    ReplyDelete
  9. Pomimo że to przyjemność to potrzeba sporo woli i wysiłku żeby na wakacjach prowadzić żurnal, ale jak warto! potem w jesienno zimowe wieczory można się przenosić w czasie :)

    ReplyDelete
  10. Cudnie!
    Ja jestem zauroczona! :*
    Cieszę się,że zainspirowałam!
    buziole

    ReplyDelete
  11. oj!!!!! zauroczona jestem do ósmej!!!! Animacja boska!!! Ale wilki szacun za doprowadzenie sprawy do końca!!!! ja swoje zeszty z podróży już na studiach robiłam!!!! naimal co wakacje mam taki zryw i ambicje!!! a wychodzi z tgo bałagan i mega niedokończona sprawa!!! wrrrr - cała ja!
    Wasz pamiętnik podróżniczy genialny!!!

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!