Wednesday 9 November 2011

Fall wreath/Jesienny wianek

I’m more and more obsessed with wreaths. They are so decorative and sometimes so easy to make. Just like this one. I’ve made it in less than ten minutes and it gives us so much pleasure! It is done just the same way as this one but using leaves gathered in the backyard.

IMG_7765IMG_7772

Zaczynam chyba mieć obsesje na punkcie wianków. Mają w sobie tyle uroku, a czesto są łatwiejsze do zrobienia niżby się to wydawać mogło. Ten naprzykład zabrał mi niecałe 10 minut a niezmiernie cieszy oko. Jest zrobiony w ten sam sposób co mój wianek z papierowych liści tyle, że tym razem liście zebrałam w ogródku.

7 comments:

  1. śliczny,bardzo mi się podobają takie liściowe

    ReplyDelete
  2. Jeśli z obsesji powsatje coś tak ślicznego niech i będzie obsesja.;-).Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie wygląda, aż wierzyć się nie chce, że to z prawdziwych liści.

    ReplyDelete
  4. Dzieki!

    Bardzo fajnie wyglada, ale dosyc szybko wiednie. Bardziej trwale sa z dobrze zasuszonych lisci. Taki wytrzyma caly rok.

    Pozdrowienia,

    Marysia

    ReplyDelete
  5. A właśnie dzisiaj idąc parkiem patrzyłam na te liście i myślałam czy czegoś bym z nich nie zrobiła... (to w ramach akcji "Jaszko...polub jesień")
    Wygrało jednak uczucie, że to nie dla mnie ;)

    Twój wianek jest przezajebisty! przepiękny :) absolutnie bez dwóch zdań :*

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!