Sunday 18 March 2012

Bon appetit

IMG_9016

One day I got an urge to make a small quilt with breakfast theme. I think the approaching spring inspired me to do it. The weather is nice last days but still not good enough to have breakfast in the garden. Just think about it: fresh bread, jam, eggs (do you prefer soft or hard-boiled?), tea…. yummy! I can not wait!

If there is someone of you who wants to buy it, just write me an e-mail.

IMG_9024IMG_9020IMG_9021IMG_9025IMG_9026IMG_9041aIMG_9056IMG_9061

Dnia pewnego, całkiem niedawno, przyszedł mi do głowy pomysł na makatkę z tematem śniadaniowym. Chyba nadchodząca wielkimi krokami wiosna mnię natchnęła. Pogoda robi się coraz ładniejsza, ale jeszcze nie jest tak ładna żeby móc delektować się śniadaniem w ogrodzie. Pomyślcie tylko: świeży chleb, dżem, jajko (wolicie na miękko czy twardo?), herbata….. marzenie…. Ale już niedługo będzie można!!!!

Gdyby ktoś miał ochotę kupić tą makatkę to wystarczy napisać maila.

13 comments:

  1. Cudeńko!Wymiękam jak widzę takie rzeczy. A jajka zdecydowanie na twardo!

    ReplyDelete
  2. fantastyczna! podziwiam Twoje umiejętności w pikowaniu! a te napisy -ah super!

    ReplyDelete
  3. Piękna, optymistyczna i kolorowa! Acha, i przypomniała mi, że nie jadłam jeszcze śniadania ;)

    ReplyDelete
  4. jestes niesmowita Marysiu! ta makatka jest po prostu nieziemska! :)
    bardzo chetnie kupilabym ja mamie do kuchni ale akurat nie mam pieniedzy.. kurcze no na prawde jest genialna!!!

    ReplyDelete
  5. Woooooow! Genialna makatka! Cud-miód-malina!

    ReplyDelete
  6. Ech, kiedy ja sie naucze tak pikowac? chyba niepredko, bo mnie mlody wrobil wszycie garnituru na komunie, a tez sie jeszcze musze nauczyc:/ Cudna ta makatka. Marysiu, jak zachiwuja sie kontury tak rpzyszywanych aplikacji w praniu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te kontury sie 'rozczapierzają' ale nie prują. Ja je włąsnie takie po praniu najbardziej lubie.

      Delete
  7. Aż dech zapiera! Rewelacja!!!
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!