Tuesday 18 November 2014

Angry bird

IMG_7438-4IMG_7425

My three-year-old nephew is the biggest fan of Angry Birds ever. This is something not many of you know. But it is not a secret to you, that lately I was in a knitting mood. Because 1+1=2, I decided to knit an Angry Bird hat for him. Of course it had to be Red, it’s his greatest hero!

Unfortunately, my nephew lives 1250 km away so I can not easily take a photo of him wearing this hat. Wojtek is four years older and his head is too big; he is a handsome guy but not a good model for this hat. I tried a doll, a teddy bear and a balloon. The latest, was the best model, I guess. Anyway, I am very pleased with the way it turned out. I hope Bruno will also like it.

IMG_7420IMG_7431

Mój trzyletni siostrzeniec jest największym fanem Angry Birdsów pod słońcem. Wie o tym niewiele osób czytających tego bloga. Natomiast wszyscy wiedzą, że ostatnio jestem w nastroju do dziergania. Jako, że 1+1=2 postanowiłam udziergać mu czapkę w kształcie Angry Birdsa. Musiał to być koniecznie Red, jego największy idol.

Niestety, Bruno mieszka daleko ode mnie i nie mogę mu zrobić zdjęcia w tej czapce. Wojtek jest cztery lata starszy i jego głowa jest nieco za duża; mimo, że to bardzo przystojny chłopak to nie był najlepszym modelem. Probowałam wykrzystać jako model lalkę, misia i balon. Ten ostatni chyba najlepiej się sprawdził. Podoba się? Mam nadzieję, że małemu też sie spodoba.

IMG_7434

5 comments:

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!