Thursday 18 December 2014

Bowtie/Muszka

My little boy loves ties. He ask me to make a bowtie for the Christmas dinner at school. Since I still had some leftovers from these fabrics I made three bowties. I used this tutorial to make them. Wojtek is very happy. Today they have this dinner and he had chosen the one with strips.

Mój mały chłopiec uwielbia krawaty. Ostatnio poprosił mnie bym mu zrobiła muszkę na szkolny obiad Bożonarodzeniowy. Zostało mi nieco materiałów, które pokazałam w tym poście, więc zrobiłam mu od razu trzy. Korzystałam z tego kursiku. Wojtek jest bardzo zadowolony. Na dzisiejszy obiad wybrał tą w paski.

IMG_7734IMG_7742IMG_7754IMG_7755IMG_7727IMG_7757IMG_7749

4 comments:

  1. Świetne! Szczególnie ta z motywem mapy. Sama bym taką nosiła ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, mnie się ona też bardzo podoba. W ogóle materiał świetny na wiele różnych rzeczy.

      Delete
  2. fajne te muszki, takie uzinkowe

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!