Friday 3 April 2015

Window’s decoration/ Ozdoby okienne

IMG_8273

In the Netherlands, unlike Poland, hardly anyone uses translucent curtains in windows. This means that you can really look into people’s houses while walking along. We adjusted to this habit and have no curtains. Still I find window without curtains bit naked so I like to hang something inthem. Two years ago we had pompons. Last year I have got beautiful dollies from Kasiorka. They were perfect for wintertime. Today I hang beautiful wooden eggs I bought from www.eight.pl . I have also beautiful wooden hearts from Eight but they will wait until Wojtek’s First Communion.

I find window very difficult to photograph window’s decoration. Any tips?

IMG_7783IMG_7784

W Holandii prawie nikt nie ma w oknach firanek. Można dosłownie zaglądnąć do każdego domu. My dostosowaliśmy się do otoczenia i również nie mamy firanek. Jednak takie „łyse” okna nie całkiem mi odpowiadają i dlatego lubię w nich zawsze coś powiesić. Dwa lata temu zawiesiłam pompony zrobione z papierowych serwetek. W zeszłym roku dostałam od Kasi z Kasiorkowe przepiękne serwetki, które świetnie sprawdziły się w okresie zimowym. Dziś zawiesiłam przepiękne drewniane pisanki kupione w www.eight.pl. Drewniane serca od Eight czekają na Komunię Wojtka.

Mam duże problemy z fotografowaniem okien, macie jakieś sprawdzone pomysły?

IMG_8253IMG_8269IMG_8271

No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!