Friday 3 September 2010

Cup of tea/Filizanka do herbaty

IMG_1661

Ktora z pan nie lubi przy pracy delektowac sie dobra herbata? Ja bardzo! Zreszta nie tylko przy pracy. Z mojej glebokiej milosci do herbaty i szycia powstal nowy igielnik, wlasnie w ksztalcie filizanki do herbaty.

Na wypadek gdyby ktos chcial sobie sprawic podobny igielnik przygotowalam wzor z opisem w wersji pdf. Broszurka liczy sobie 9 stron i zawiera zdjecia ilustrujace wiekszosc etapow powstawania igielnika. Mozna ja kupic tutaj na dole postu a niedlugo pojawi sie tez w moim sklepiku etsy.

Z okazji wydania nowego wzoru, juz tradycyjnie, oglaszam rozdawnictwo. Jesli ktos jest chetny na wzor to prosze zostawic do konca wrzesnia komentarz pod tym postem i wstawic informacje na swoim blogu. Jesli sie bloga nie posiada to trzeba zostawic w komentarzu adres e-mail. Zapraszam!

IMG_1666

Who doesn’t like to drink a tea while working? I love that! And not only then. From my love for tea and sewing a tea cup pincushion was created.

If you would like to make yourself such pincushion I made a pdf tutorial. The e-book consist of 9 pages and contains a step-by-step tutorial and templates. Most of the steps are illustrated with pictures. You can buy it here or wait a while and buy it via Etsy.

IMG_1671

I decided to give one copy to a person that will leave a comment under this post until end of September and will put a info on a sidebar of her/his blog. If you do not have a blog, leave your e-mail.

tytul

Price/cena; 4.0 euro






30 comments:

  1. Ech, Marysiu znowu Ci cudo wyszło:) A ja się załapałam na wyprzedaż na bazarze w wakikiki i kupiłam sobie chyba z osiem różnych materiałów (1 euro za metr), podeśle ci fotkę w weekend, może Ci się coś spodoba;)

    ReplyDelete
  2. Wow! Szczęka mi opadła! Genialne! PIękna kwiatowa filiżanka i boskie kropkowe wypełnienie! Jak herbata z mlekiem! Boskie!

    ReplyDelete
  3. witaj :) gdzie byłaś jak Cię nie było :)
    filiżanka cudowna! uwielbiam takie motywy. Ja już wygrałam czajniczek,więc nie będę pazerna i zostawię miejsce w losowaniu innym chętnym. Jest cudowny!

    ReplyDelete
  4. allo Marysiu:)piekna porcelana piekna:)zazdroszcze pomyslu..my juz w domu jestesmy, choc obecnie z ospa:)cieplo pozdrawiamy

    ReplyDelete
  5. allo Marysiu:)piekna porcelana piekna:)zazdroszcze pomyslu..my juz w domu jestesmy, choc obecnie z ospa:)cieplo pozdrawiamy

    ReplyDelete
  6. Och, świetna! Bardzo bym chciała poznać tajniki wykonania takiej filiżanki cudnej, zwłaszcza, że ostatnio próbuję zaprzyjaźnić się z maszyną:) Przejrzałam też poprzednie Twoje prace, bo znowu miałam troszkę zaległości i zachwycam się!

    ReplyDelete
  7. Bardzo mi się podoba, jak zresztą wszystko u Ciebie, więc ja będę bardzo pazerna i na tak cudny komplecik się zapisuję z wielką przyjemnością!!! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. Dzień Dobry


    Wpisuje się Ada,która po filiżankę
    tutaj wpada.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    ReplyDelete
  9. ja chcceja chce! bojeste ogromn ie ciekawa jak to sie robi;d

    ReplyDelete
  10. Poprzednim razem nie miałam szczęscia, to może tym razem się uda i ja wylosuję wzór na ten apetyczny igielnik :-)

    ReplyDelete
  11. Fantastyczna filiżanka i jaka praktyczna! Ustawiam się w kolejce, bo uszyć takiej nie jestem w stanie.

    ReplyDelete
  12. Jak to możliwe, żeby robić coś tak pięknego?? Masz niesamowite pomysły :) Szacuneczek ;)

    ReplyDelete
  13. How appropriate! I just came to tell you a little idea that I thought would be perfect for your style. And it is about tea! What do you think of a white wool tea cozy with this quote stitched in red or maybe orange? "A woman is like a teabag. You never know how strong she is until she gets into hot water." - Eleanor Roosevelt

    ReplyDelete
  14. Oj, to ja też chętnie spróbuję szczęścia! :) .... no i na dłużej zostanę niezależnie od okoliczności... ;)

    ReplyDelete
  15. bardzo ładny igielnik, można się pomylić z prawdziwa
    www.bizugagipy.blox.pl

    ReplyDelete
  16. to ja też się ustawię w kolejce :) chociaż podejrzewam, że synek by mi to cudo zakosił :)

    http://tuometar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Cudne candy ,wiec zapisuję się w kolejkę:)
    lunka64@gazeta.pl

    ReplyDelete
  18. Trafiłam tu przypadkiem, ale zachwyciły mnie Twoje dzieła! Zostaję na dłużej i linkuje u siebie i oczywiście nie omieszkam zapisać się do kolejki filiżankowej. :D
    Pozdrawiam serdecznie,

    ReplyDelete
  19. Wow Jeszcze tak pięknego igielnika nie widziałam, chętnie przygarnę go pod swoje skrzydła :)
    http://dariatworzy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. O rany! Jaki prześliczny igielnik! Takiego cuda jeszcze nie widziałam, a ta filiżaneczka w różyczki jest urocza :)
    Oczywiście zapisuję się w kolejkę do wylosowania tego cuda i już pędzę do siebie, by dać wpis to tym :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  21. Dziekuję za instrukcję, igielniki posiadam i filiżanki sobie nie uszyję.
    Ja tu wpadłam po cos innego. Obserwuje Twój blog od dość dawna i chciałam wyrazic jedynie swoje uznanie dla Twoich zdolności nadzwyczajnych i blogowej urody.

    ReplyDelete
  22. a ja bardzo chętnie się zapiszę na instrukcję,jeszcze tak odjechanych pomysłów nie spotkałam-masz kobieto na czym czapkę nosić :o)jesteś niesamowita w pomysłach.Gdyby mi się udało podam adres email.


    Mistral

    ReplyDelete
  23. Marysiu, pomysł i wykonanie!! jak ty to robisz że wszystko w twoich rękach zamienia sie w takie cuda? i to jeszce praktyczne!

    ReplyDelete
  24. ja taką chcę !!!!!!!
    ależ słodka :)))

    ReplyDelete
  25. Boska! Marzy mi sie taka od dawna! Powaznie:)

    Pozdrawiam
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ale cudo!!! Pomysł rewelacyjny

    ReplyDelete
  27. Przypadkowo natknęłam się na Twojego bloga. Super masz pomysły i wykonujesz je przepięknie. Przy okazji widzę, że mieszkasz - tak jak ja - w Holandii :). Będę tu zaglądać!

    Pozdrawiam,
    Basia (http://felt-ribbon.blogspot.nl/)

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!