Thursday 23 October 2014

Jagna’s room makeover/Zmiany w pokoju Jagnowym

IMG_6830

This summer, when kids were at grandparents, I decided to redecorate Jagna’s bedroom. It was bit intimidating; she is 9 years old so she still likes pink but I think that this can change every moment. So it was pretty difficult to choose the style. I like monochrome rooms for children but I can not imagine such style for my kids. Her room was already colorful and I wanted to keep it so. Pity, I do not have many pictures from her “old” room, except for this funny animation and one in this post.

20140801_074737IMG_6839

I have only changed the wallpapers and rearranged furniture. The floor will be done in the winter (I hope). Must admit that the combination of pink wall paper with big stars with old wood planks was scary but I love how it looks now. And the most important, Jagna loves it as well!

IMG_6835

W wakacje, podczas gdy dzieci były u dziadków, postanowiłam zmienić nieco pokój Jagny. Przyznaję: nie jest łatwo wybrać coś dla dziewięciolatki. Niby jeszcze lubi róże, ale lada chwila może to ulec zmianie. Do tej pory pokój Jagny był bardzo pstrokaty i nie chciałam tego za bardzo zmieniać. Lubię oglądać prawie monochromatyczne pokoje dziecięce, ale jakoś mi one w ogóle do moich dzieci nie pasują. Niestety nie mam zbyt wielu zdjęć jej „starego” pokoju. Troszkę go widać na powyższej animacji i w tym poście.

IMG_6020IMG_6032

Zmieniłam jej jedynie tapety, meble jedynie przestawiłam. Podłoga zostanie zrobiona w zimę (mam nadzieję). Trochę się bałam połączenia tapety w gwiazdki z tapetą w stare dechy, ale teraz jestem bardzo zadowolona. Co najważniejsze, Jagna jest bardzo zadowolona z nowego wystroju.

IMG_6852IMG_6856

_____________________________________________________________________________________________

And here a few photos from the time between two the old and the new look.
A tutaj parę zdjęć z okresu pomiędzy starym i nowym wyglądem pokoju.

20140721_20243820140721_20235920140724_183715

I’m really curious what do you thing about this new look.

Bardzo jestem ciekawa co Wy sądzicie o nowym pokoju Jagny.

7 comments:

  1. Marysiu masz piękną córkę, wyrośnie na łamaczkę serc :}
    oglądając animację też pomyślałam,ze pokój oddaje charakter Jagny, żywiołowa iskierka :}

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wbrew animacji, Jagna nie jest bardzo żywiołowa, to raczej bardzo spokojne dziecko. Myślę, że jej ten pokój dodaje energii. Dla bardziej żywiołowego dziecka może byłby zbyt przytłaczający.

      Delete
  2. Przepiękny pokoik, jak z marzeń małej dziewczynki :-)
    Gdzie można kupić te cud tapety?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Tapety kupiłam w Holenderskim sklepie wysyłkowym http://www.behangwereld.nl/

      Delete
  3. Piękna metamorfoza pokoju! A pamiętam jak pokazywałaś piżamownik, to już będzie dobre kilka lat temu, a mam wrażenie, że wczoraj to było...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pidzamkownika juz nie ma, za maly jest...

      Delete
  4. ta tapeta w dechy jest świetna!

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!