Monday 3 November 2014

Cacao and peer cake/ Ciasto kakaowo gruszkowe

Today, when biking back from work, I got an urge to bake a cake. It was the very first time that I got such an urge. I just had to do that. And I knew that it must be a cake with peers… I found a recipe on internet and made it. It is delicious!

Gdy wracałam do domu z pracy naszła mnie niezwykła ochota na babkę. Poprostu musiałam ją upiec. Jeszcze mi sie nigdy nic takiego nie zdarzyło. Musiała to być koniecznie babka z kakao I gruszkami… Znalazłam ten przepis I od razu przystąpiłam do dzieła. Użyłam gruszek z kompotu i dodałam około pół szklanki soku do ciasta, przez co jest bardziej wilgotne. Pycha!

IMG_7329   IMG_7334

Also today, an old friend of mine made my day promoting my FB page to all her friends. She took her time to write a personal message to each of them telling about my blog! Isn’t it wonderful?

Wants to follow Baju-Baju on facebook? Click here.

Dziś moja koleżanka ze szkoły średniej zrobiła mi ogromną niespodziankę. Otóż napisała do każdego ze swoich fejsbukowych znajomych wiadomość z prośbą o odwiedzenie strony Baju-Baju. Nawet nie wiecie jakie to miłe.

Baju-Baju można odwiedzić tutaj.

No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!