Wednesday 3 February 2016

A dandelion/ Dmuchawiec

Together with a group of crafty friends we decided to take a drawing challenge every week. I have already shown you the results of the “feather” and “balloon” challenges. This week the theme was a dandelion. Because last Sunday I bought a masking gum I thought it would be great project to use it for the very first time. I like the results a lot. I realize that I made a mistake making the middle of the flower and the whole composition could be bit different but with each new drawing I learn a lot!

Further, you can see my first two abstract drawings I made as an exercise for the line drawing class with Lisa Congdon. I thought that abstract drawing is nothing for me but two next drawings are drying in the kitchen, right now as I type, …

 


Razem z grupą rękodzielniczych znajomyh postanowiłyśmy co tydzień wybierać temat do rysunku. Pokazywałam już moje zmagania z piórkiem i balonem. Teraz kolej na następny temat – dmuchawiec. Temat wprost idealny do wykorzystania (w moim przypadku po raz pierwszy) gumy maskującej do akwareli. Efekt bardzo mi się podoba. Wiem, że popełniłam bląd przy środku dmuchawca i kompozycyjnie też nie jest najlepiej, ale z każdym nowym rysunkiem uczę się bardzo wiele.


Poza tym chciałam Wam pokazać moje dwa pierwsze abstrakcyjne rysunki. Powstały one w ramach ćwiczeń do kursu Lisy Congdon. Myślałam, że to nie moja bajka, a tutaj dwa kolejne abstrakcje właśnie schną w kuchni..


6 comments:

  1. Świetny dmuchawiec, bez zbędnego kombinowania. Bardzo mi się podoba + kolorystyka piękna. Super efekt daje ta kryjąca guma. Nie wiem, czy kojarzysz, polecam bloga Drychy, zrobiła jakiś czas temu testy właśnie takich kryjących pisaków Sakura Glaze, może Cię zainteresują :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje za mile slowa.

      Zabawne, bloga Drychy nie odwiedzam, ale na ten jej test sie na FB natknelam, bardzo fajny. Ta gume naklada sie przed malowaniem a potem sie ja sciera, wiec wszytko co jest biale to poprostu czysta kartka. Bialymi pisakami uwielbiam po czarnym papierze pisac. Czesto je w albumach ze zdjeciami wykorzystuje.

      Delete
  2. Fajne lawowanie. Na mnie robi wrażenie, prawa kartka abstrakcyjna :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, mnie się ona też bardzo podoba.

      Delete
  3. śliczne są te Twoje rysuneczki :)

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!