Thursday 11 March 2010

Send-received/Wysłane-otrzymane

In the House of Art we’ve organised a jewellery swap. I hope that soon you could see all of these beauties on the blog. So far I can let you see what I got from Pasiakowa (I can not stop to wear this beautiful bracelet) and a little owl brooch with two children I made for Lorka.

4420086069_e7b88c6133_b (1) 

W House of Art zorganizowałyśmy sobie kolejną wymianę, tym razem z okazji dnia Kobiet. Wkrótce rezultaty wymiany powinny pojawić się na blogu. Ja tym czasem pokazuję cudną branzoletkę od Pasiakowej oraz sówkę-broszkę, którą zrobiłam dla Lorki i wysłałam wraz z dwoma córeczkami dla jej córeczek.

IMG_8589 IMG_8649

Besides, together with Ania we organized a small swap of “something crafty”. Ania wanted that I make for her something that she can hand in her craft room. I made for her a small house. As in the Netherlands a bike is a “must-have” I made a bike for her as well. Ania claims that she likes it a lot, I also do ;)

A poza tym wraz z Anią Shirley zorganizowałyśmy sobie małą wymiankę. Ania chciała, żebym zrobiła jej coś do powieszenia w pracowni. Zrobiłam jej Amsterdamską kamieniczkę z obowiązkowym rowerem :) Ani podobno się bardzo podoba, mnie również :)

 IMG_8443 IMG_8447  domek

8 comments:

  1. ta kamieniczka jest obłędna!obśliniłam się już u Ani :)

    piękną bransoletkę dostałaś-ja chyba faktycznie coś mam z tym fioletem :P


    wkradł ci się błąd-wysłałąm parę córeczek dla jejcóreczek

    ReplyDelete
  2. Anita, my chyba tez mamy zalegla wymiane, nie prawda?

    ReplyDelete
  3. "wysłałam wraz z dwoma córeczkami dla jej córeczek" - to jest blednie napisane? Chodzilo mi o dwie coreczki sowki dla coreczek Lorki :/

    ReplyDelete
  4. Podoba się to za mało powiedziane!!!!!!!! :))) Ja się zakochałam w ten mojej nieruchomości :))) Cudo nad cudeńkami! :)))

    A i reszta twoich wymian super się prezentuje :)

    POzdrawiam gorąąąąąąąco!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Patrząc na sówki nie sposób się nie uśmiechnąć (te sowie oczy:))Cudne!

    ReplyDelete
  6. Sowia mama z córeczkami jest urocza! I rewelacyjny wymiankowy zestaw, naprawdę domek i rower do tego... Takie oczywiste, a tak przyjemnie zaskakujące zarazem :)
    I jeszcze pochwalę drucikowe poczynania z poprzedniego posta, bardzo mi się podobają, świetny pomysł na niesztampowe ozdoby wielkanocne :)

    ReplyDelete
  7. Kamieniczka z rowerkiem jest obłędnie piękna,te kolorki i forma , super!

    ReplyDelete
  8. Superowa kamieniczka! Też bym była zachwycona taką nieruchomością :D:D:D

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!