Sunday 12 June 2011

Summertime tea

Few weeks ago together with Silort we decided to make a small swap of quilts. The theme was “tea and summer time”. Just few days ago I received a package from Brazil with my quilt, beautiful card, lovely chocolate bars and a beautiful piece of fabric.

When I saw the quilt for the very first time I was speechless. It was clear that Silvana made a very good survey of what I like and made a perfect quilt.

IMG_4565

Then when I started to look at the details I became a bit ashamed of my precision… But if I will tell you that Sil a surgeon then you can probably imagine how precisely she is. Well, I am only a simple ecotoxicologist so do not expect too much from me ;)

Silvana, I’m so happy that we swapped quilts. I hope that my one will reach you soon!

IMG_4574

 

Pare tygodni temu postanowiłyśmy z Silort wymienić się makatkami. Tematem przewodnim miała być (oczywiście) herbata i lato. Pare dni temu dotarła do mnie przesyłka z Brazylii z moja makatką, czekoladkami, sliczną kartką i kawałkiem slicznej tkaniny.

Gdy zobaczyłam makatkę to oniemiałam. Widać po niej, że Silvana długo studiowała moje ulubione fotki na flikrze i dzięki temu zrobiła coś naprawde w moim guście.

IMG_4570a

Gdy zaczęłam przyglądać się detalom I wykonaniu to troche zrobiło mi się wstyd bo sobie pomyślałam, że tak dokładna to moja makatka nie była. No ale Sil jest chirurgiem, więc musi być dokładna a ja jestem tylko prostym ekotoksykologiem :) Tak sobie to muszę tłumaczyć…

Ogromnie się cieszę z tej wymiany. Mam nadzieję, że moja makatka dotrze do niej już niedługo.

IMG_4571

8 comments:

  1. Cudowna makatka zrobiona z iście chirurgiczna precyzją.Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. noo faktycznie niesamowita ta makatke dostalas! przepiekna :)

    ReplyDelete
  3. łączę się w niemym zachwycie

    ReplyDelete
  4. wow, boska jest! ale Twoja Marysiu, jak dobrze pamiętam ;), jest równie piękna:)

    ReplyDelete
  5. Dear Marysia!! I'm very very happy to know that you liked it!!
    The picture you took in your garden (beatiful garden!) made the quilt pop up! It turns the quilt so impressive!
    Thank you for inviting me for a swap! I loved it!!
    Lots of hugs from Brazil!!

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!