Tuesday 16 March 2010

Cat/Kot

As I already mentioned before, March is my month in the quilting bee. I want to make a wall hanging quilt for Wojtek with “Playground” as a theme. So the bee girls are supposed make blocks with all kinds of toys, animals and other stuff that one can find in a playground. Some of the blocks are ready by now and I expect to receive them soon. So far you can see them here. They are really great!

I made a patchwork block with a cat. The scheme for this block I’ve got from Koroneczka. Thanks Anna!

Accidentally, I sew the tail in a reverse order, but I will leave it as it is. I consider to make the whiskers a bit longer, though.

IMG_8992 IMG_8989

Jak już wspominałam, w marcu dziewczyny z quilting bee pracują nad blokami na mój quilt. Mam w planach zrobić makatkę do pokoju Wojtka. Tematem jest plac zabaw. Dziewczyny mają zrobić bloki z zabawkami, zwierzątkami i wszystkim innym co można znaleźć na placu zabaw. Parę bloków jest już gotowych i są naprawdę wspaniałe. Jeszcze co prawda do mnie nie dotarły, ale można je zobaczyć tutaj.

Ja zrobiłam blok patchworkowy z kotem, którego schemat dala mi Koroneczka. Jeszcze raz Ci Anno bardzo dziękuje!

Przez pomyłkę ogon kota uszyłam w odwrotnej kolejności, ale zostanie już tak jak jest. Natomiast rozważam wydłużenie wąsów.

8 comments:

  1. Świetny kotek

    ReplyDelete
  2. Widzę, że dalej oswajasz się z kotami:) Zawadiacki jest:-)

    ReplyDelete
  3. piekny! kratkowa tkanina dodaje mu uroku :)

    ReplyDelete
  4. Kot uroczy, a wąsy koniecznie dłuższe zrób! Gratuluję tak pięknie zdobywanych umiejętności paczłorkowania. Z każdą rzeczą wychodzi Ci to fajniej, chociaż tej poprzedniej zawsze już nic nie brakuje :)

    ReplyDelete
  5. Świetny kotek! Też jestem za przedlużeniem wąsów na zieloną tkaninę. Wiesz Marysiu, dopiero dziś skumałam o co chodzi z tymi blokami na wymianę, wiem wiem ciężko kapująca jestem, hhihihihi. Pomysł kolektywnego paczłorkowania jest wspaniały, będzie i niespodziankowo i powstanie coś naprawdę niezwykłego!

    ReplyDelete
  6. Też gorąco optuję za przedłużeniem wąsów, no bo porządne wąsy są dla kota najważniejsze!!!

    Pooglądałam sobie bloki na "Plac Zabaw", które już powstały i bardzo fajnie się zapowiada!

    Ale Twojej latarni z Tatusiem Muminka to chyba nic nie przebije, po prostu odlotowa jest!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  7. ale fajowy kolorowy kot Ci wyszedł :)
    ja też jestem za wydłużeniem wąsów

    ReplyDelete
  8. jejuniu kot w kratkę! nawet ja bym takiego pokochała :)
    obejrzałam inne bloki - moim zdaniem ślimak i wiatraczek wymiatają!

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!