Sunday 16 May 2010

Cold May/Zimny maj

Hi there!
I was recently on vacations and therefore, this slight delay with announcement of my small giveaway. From 27 comments under the previous post only 10 person clearly declared that they want the pattern and gave info on their blog. 5% from 10 is 0.5 so I will give my pattern to one person and the person is Magda.

Witam po przerwie!
Ostatnimi czasy bylam na wakacjach a potem mialam sporo innej roboty i z tego wynika opoznienie w ogloszeniu wynikow mojego rozdawnictwa. Z 27 komentarzy pod poprzednim postem 10 deklarowalo chec posiadania mojego wzoru. 5% z 10 to 0.5, wiec moj wzor dostatanie jedna osoba a jest nia Magda. Magdo, prosze o maila!

Today we were all very disappointed as due to a sickness of a little girl we could not pay a visit to her, her mom and two brothers. Pity, but I hope next time we will have more luck.

Dzis przezylismy wielkie rozczarownie bo z powodu chorobska malej dziewczynki nie moglismy sie wybrac z wizyta do niej, jej mamy i dwoch braci. Nawet nie wiem kto byl bardziej rozczarowany, ja czy Jagna.

For this visit I prepared such package:
A do wizyty przygotowalam sie nastepujaco:

IMG_9928

It contained a blue elephant for a boy (more about this elephant soon), a cat-bag for the poor girl and a sewing machine cover for their mom. The toys will wait for next visit but the cover not…. I like it a lot and will keep it for myself….

IMG_9933

Niebieski slonik (o ktorym wkrotce napisze wiecej) byl dla jednego z braci, torebka-kot dla biednej schorowanej dziewczynki a ta torba, ktora nie jest torba tylko pokrowcem na maszyne do szycia dla ich mamy.

IMG_9897

Zabawki poczekaja na dzieci do kolejnej wizyty, ale pokrowiec zostawie sobie, a co! A tej pani zrobie najwyzej inny jesli wyrazi taka chec :)

IMG_9950

And now I run to a project that kept me busy for last days and will keep me for more…

IMG_9946

A teraz spadam do innej roboty, ktora zajmuje mnie juz od dluzszego czasu i pewnie jeszcze troche mi czasu zabierze, a termin goni….

11 comments:

  1. już się za Tobą i Twoimi szyciowymi dziełkami zatęskniłam :)

    ReplyDelete
  2. śliczny ten pokrowiec! Na Twoim miejscu też bym go nie oddała:)

    ReplyDelete
  3. Fajnie, że miałaś wakacje (ze względu na Ciebie:)), ale o wiele fajniej (dla mnie na przykład:)) że już jesteś. I to jeszcze z jakimi pracami!!! Pokrowca nie oddałabym za Chiny i Himalaje, a i ze zwierzami trudno byłoby mi się rozstać ( i bynajmniej nie ze względu na moje dziecko;))Pozdrawiam ciepło w tym rzeczywiście zimnym maju!

    ReplyDelete
  4. Słoń jest prześliczny! Czekam na więcej o tym błękitnym bohaterze:)

    ReplyDelete
  5. Piękne zabawki a pokrowiec przecudny !

    ReplyDelete
  6. Alez mnie nakręciłaś... chyba sobie uszyję pokrowiec:)

    ReplyDelete
  7. Marysiu twoje rzeczy są cudne.. zazdroszczę talentu do szycia:)

    ReplyDelete
  8. Lovely photos and great atmosphere. The bag would be such a favourite in my home!

    ReplyDelete
  9. wonderful!

    greetings from germany

    lg
    anke

    ReplyDelete
  10. Śliczne zabawki, pełen profesjonalizm :)

    ReplyDelete
  11. fajnie robisz oczka .okrągła łatka i
    guziczekk
    bo przyznaje ża mam z tym problem

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!