Saturday 26 January 2013

For Natalia/ Dla Natalii

IMG_3665a

This little baby quilt I made for our friends Little baby girl Natalia. She was born on 7 January 2013 and what I have seen so far on pictures she is super cute. Today we are going to visit her and I will take tons of photos! So excited!

IMG_3670a

The quilt is double sided. One is a patchwork and the second is from old pillowslip. Is quite cute, isn't it?

Have a nice weekend!

IMG_3680aIMG_3699a



Tą małą kołderkę uszyłam dla córeczki naszych znajomych, małej Natalii, która przyszła na świat 7 stycznia. Do tej pory widziałam ją jedynie na zdjęciach, na których była bardzo słodziutka. Dziś zobaczę ją ‘na żywo’, nie mogę się doczekać! Zrobię jej całe mnóstwo zdjęć (mam nadzieję).

IMG_3706a

A wracając do kołderki to jest ona dwustronna. Jedna strona to patchwork a druga to stara poszewka z Jagnowej pościeli. Mi się bardzo podoba, a Tobie?

IMG_3698a


9 comments:

  1. mi też się bardzo podoba! :) koroneczka dodaje jej uroku! :)

    ReplyDelete
  2. Jest po prostu super! Dziękujemy Marysiu!

    ReplyDelete
  3. Urocza kołderka, pewnie tak samo słodziutka jak Maleństwo, dla którego została uszyta :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Dziękuję dziewczyny! A tobie AniuFin za to, że dzięki Wam zmobilizowałam się znow do szycia. Po chyba pół roku posuchy w tym temacie...

    ReplyDelete
  5. Śliczna, zwłaszcza z tej paczłorkowej strony! :) Marysiu, szycie to zdecydowanie Twój żywioł, co oczywiście nie znaczy, że w innych dziedzinach Ci czegokolwiek brak. Ot, zdolna z Ciebie dziewczyna! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. oj powinnas czesciej pokazywac tutaj szyciowe projekty! stesknilam sie za nimi! kolderka wyglada pieknie, bardzo fajnie dobralas tkaniny:D

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!