Sunday 3 February 2013

Christmas session/Sesja Bożonarodzeniowa

IMG_3381a-2

Today, my mom called me to complain that I do not publish photos of her grandchildren, in other words, my children, on this blog, lately. Ok, it is true. So to compensate I will share today photos from our Christmas session. We wanted to take cute pictures of kiddos for a Christmas card. I liked photos with only kids but eventually I have fallen in love with them and their dad (I was 30 second too late to be on this photo…long story, I was indeed a photographer). So bit too late but here is our Christmas card.

IMG_3352

Dziś moja mama zadzwoniła do mnie by się poskarżyć, że ostatnio nie publikuję zdjęć jej wnucząt, a moich dzieci. No ma rację. Dlatego dziś prezentuję parę zdjęć z sesji przedświątecznej, z których mieliśmy zrobić kartkę świąteczną. I choć zdjęcia te mi się bardzo podobały to koniec końców zrobiliśmy kartkę z dziećmi I ich tatą. Ja się niestety nie załapałam na tę fotkę. Spóźniłam się o 30 sekund (długa historia, oczywiście ja robiłam to zdjęcie). Tak więc nieco spóźniona, oto nasza kartka świąteczna.

IMG_3376-2a

2 comments:

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!