Tuesday 30 September 2014

Photographing memories/fotografując wspomnienia

Last weekend our friends paid us a visit. Sunday morning we went together to a park in the neighbourhood for a walk. I took my camera and shoot some photos of this beautiful family. Some time ago, at the same location, I shoot a maternity session of Ania when she was pregnant with their younger girl (click). Later I shoot baby photos of the younger daughter when she was just 5 days new (click). Now it gives my a feeling of being their family photographer; I like this feeling! It is like writing some memories with images. Pity, I haven’t took baby photos of the older princess.

IMG_6580-2IMG_6595-2IMG_6596-2

W ubiegły weekend cieszyliśmy się odwiedzinami naszych przyjaciół. W niedzielę rano wybraliśmy się na spacer do pobliskiego parku, w którym jakiś czas temu zrobiłam sesję ciążową Ani gdy nosiła w sobie młodszą córeczkę (klik). Niedługo potem miałam przyjemność fotografować pięciodniowe maleństwo (klik). Jako, że zabrałam ze sobą aparat to zrobiłam im znów parę zdjęć przez co czuję się jak fotograf tej pięknej rodzinki. Bardzo to miłe uczucie! Szkoda tylko, że nie miałam okazji zrobić zdjęć starszej dziewczynce zaraz po urodzeniu.

IMG_6602-3IMG_6546-4IMG_6620-2IMG_6557IMG_6569-4IMG_6617

I took also some photos of my very own family members. Just remember that this was morning and some of them have a very natural “out of the bed’ hairstyle.

Oczywiście pstryknęłam zdjęcia również członkom mojej rodziny. Pamiętajcie, że to był poranek i dlatego niektórzy mają jeszcze bardzo naturalną fryzurę typu “prosto z łóżka”.

IMG_6566IMG_6599IMG_6606IMG_6575-2

And with this post we say good by to the  beautiful month of September and say hallo to (hopefully) even nice October.

A tym zdjęciem mówimy “do widzenia” pięknemu wrześniowi i “witaj” (miejmy nadzieję) równie pięknemu październikowi.

IMG_6623

No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!