Thursday 7 January 2016

Flow agenda 2016

In this post I promised to show some of the goodies I got in my Flow set. Today the Flow agenda for 2016. By clicking on this link you will be directed to the website on which you can browse through this agenda (and buy it, if you want). I really like its vintage, still very cheerful design. 

Underneath the agenda, on the first photo, you can see the set of decorative papers that were included in the set. 


  

Jak obiecałam w tympoście zaczynam pokazywanie gadżetów, które dostałam w zestawie z Flow. Na pierwszy rzut planer na 2016 rok. Parę razy oglądałam go w sklepie i miałam na niego ogromną ochotę, ale nie kupiłam bo żal mi było pieniędzy. I dobrze, że go wtedy nie kupiłam, bo gdybym to zrobiła, to pewnie nie kupiłabym całego zestawu produktów Flow.


Klikając na ten link przejdziecie do strony tego planera, gdzie można go sobie trochę pooglądać (i ewentualnie kupić).


Bardzo podoba mi się w nim połączenie stylu vintage z żywymi kolorami.
Pod planerem, na pierwszym zdjęciu widać zestaw ozdobnych papierów, które też przyszły w przesyłce.



No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!