Sunday 30 August 2009

Dutchman’s puzzle

Few posts ago I have mentioned that I was invited for a quilting bee. We were supposed to start in September but Wendy has sent her fabrics bit earlier. She has chosen a Dutchman’s puzzle pattern. I used paper foundation technique to sew this block as I am not really accurate when sewing and this block should be 12,5 inches when unfinished. I enjoyed it so much that I made second block!

3823040690_69abf75cf2_o

Kilka postów temu wspominałam, że zostałam zaproszona do quilting bee. Miałyśmy zacząć we wrześniu, ale Wendy się troche pośpieszyła I materiały przysłała już na początku sierpnia. Wybrała wzór Dutchman’s puzzle. Blok dla niej wykonałam przyszywając materiał do papieru z narysowanym wzorem bo z natury nie jestem zbyt dokładna gdy szyję a blok miał być kwadratem o boku 12,5 cala. Tak mi się spodobała ta robota, że zrobiłam dla niej jeszcze jeden blok.

3870041061_cf064bd944_b

2 comments:

  1. Ten gratisowy mi się szalenie podoba - ma świetne wzory tkanin :)

    ReplyDelete
  2. o rety... dla mnie to w dalszym ciągu totalna magia 8)

    U mnie z tych wymiarów wyszłoby 4x7 :P

    ReplyDelete

Thanks a lot for your comments!/ Bardzo dziekuje za komentarze!